07-11-2014 Werkdag zonder me chickies - Reisverslag uit Haiderabad, India van Esmee Watering - WaarBenJij.nu 07-11-2014 Werkdag zonder me chickies - Reisverslag uit Haiderabad, India van Esmee Watering - WaarBenJij.nu

07-11-2014 Werkdag zonder me chickies

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

11 November 2014 | India, Haiderabad

Hallo allemaal, daar is weer een blog van mij!

Deze week voelde de meiden zich al niet helemaal lekker. Vera was donderdag niet meegaan werken Leonie toch nog wel, maar vrijdag deze dag dus waren ze allebei ziek. Erg vervelend ze moeten maar even rustig aan doen. Ik dan maar in me eentje op naar werk toe. Toen ik aan kwam zag ik dat de andere fysio er ook was die tijdelijk was overgeplaatst naar een andere vestiging. Waarom hij er opeens weer was begreep ik niet maar kwam mooi uit waren we met zijn drieeën. De fysio waar we mee werken die niet zo heel goed engels kan, moest ik even goed uitleggen dat de andere meiden ziek waren of ze het nou helemaal begreep of niet ik had het idegeval gezegd. Er was gisteren al tegen ons gezegd dat vandaag de tandarts zou komen. Ik was erg benieuwd want ik mocht ook even gaan kijken. Hoe moet je dit voorstellen: er stond een tafel op het schoolplein waar drie tandartsen achter zaten. Op tafel lagen houten stokjes en tandpasta. Dat was het enige. De tandartsen waren voor de ouders van de kinderen, de kinderen zelf en de leraren. Het was erg rustig bij de fysiotherapie (dit kwam denk door de tandarts) en was ik dus maar gelijk even gaan kijken bij de tandartsen. Hmm.. wat moet ik hier nou weer van vinden. Erg primitief maar denk ook wel weer goed dat zo tandarts even langs komt om het toch even na te kijken. Even aaaaa zeggen, mond open houden, houten stokje aan de ene kant even kijken dan aan de andere kant, tandarts schreef wat op en kind of ouder of leraar kreeg een goede tandpasta mee. Ook weer erg bijzonder om dit zo te zien gebeuren. Heel de dag bleef het wel rustig op werk en heb ik meegeholpen met de fysiotherapeuten.

Me eerste week werken zit er op, wat een bijzondere week! Een plan maken dit weekend dat we volgende week zelf behandelingen gaan geven aan de kinderen. En ik hoop dat de meiden snel weer opknappen toch wel raar in me eentje te gaan werken. Dit weekend rustig aan doen naast het plan maken voor de komende weken voor werk moet er ook schoon gemaakt worden van ons huisje, was doen en natuurlijk bijkomen van alle indrukken van de afgelopen week.

Liefs uit India

  • 11 November 2014 - 12:58

    Mama :

    jammer van de meiden, maar ook goed dat je in je eentje ben gegaan.

    hopen dat ze allebei weer helemaal opknappen, en dat jullie weer met z,n drieeen verder kunnen gaan.

    liefs mama..

  • 11 November 2014 - 13:25

    Tiziana:

    He meis,

    Balen dat de meiden ziek zijn en jij alleen naar je werk moet. Maar zoals ik al tegen je zei moet dat geen belemmering zijn om te gaan!

    Je hebt weer een leuk verhaal geschreven. Zo blijven we allemaal goed op de hoogte van wat je daar allemaal meemaakt.

    Ben benieuwd naar je tweede werkweek en volgende blog!

    Dikke knuffel xx tiz

  • 11 November 2014 - 22:56

    Lisanne:

    Hey Essie,

    leuk om een verslag te lezen over 1 specifieke dag.

    je schrijft echt leuk en enthousiast! Ga zo Door.

    Liefs,
    Lisanne


  • 12 November 2014 - 21:36

    Marty Vd Scheur:

    Hé esmee,

    leuk om zo nu en dan is wat van jou te kunnen lezen!
    hopelijk knap de rest van je team snel op, zo dat jullie weer drie vrouw sterk staan!

    komt vast goed, zo'n eerste week lijkt mij inderdaad best wel heftig.
    Daarna vinden jullie zeker wel je draai.

    Groeten aan de rest, en succes met het plan!
    ben benieuwd naar je volgend bericht.

    Groeten,
    Marty

  • 14 November 2014 - 12:54

    Oma Tessa,:

    Lieve Esmee, ik reageer wel wat laat op jouw verslag , maar dat komt omdat ik en hele week bij tante Nel ben geweest. En zij heeft geen computer. Dus nu wil ik alsnog reageren.
    Ik hoop dat je vriendinnen weer beter zijn, maar dat lees ik misschien in een volgend verslag.
    Je doet intussen veel indrukken op en ook heel andere gewoontes.
    Het lijkt heel eenvoudig wat zo'n tandarts doet, maar het is toch goed dat ze van tijd tot tijd langs komen,, er is dan toch een bepaalde controle. En ze krijgen in ieder geval ook nog tandpasta mee!
    Ik wens je veel succes op je werk en ik leeg op afstand met je mee hoor !
    Lieve groetjes van Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Internship India 2014 Reizen met reisorganisatie door India 2014-2015

Actief sinds 27 Okt. 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 6257

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: